Thursdays great

Jag har flängt runt hela dan, och kom hem för inte så länge sen.
Mötte upp D och hade en heldag på stan, vi köpte lite klappar, lunchade och fikade och gick en hel del.
En torsdag helt i min smak. Nu har jag hunnit städa undan en del, ätit pepparkakor och vilat mina fötter.
Nu måste jag ta mig ut till närmaste öppna ställe, glömde helt bort att det är egen dricka som gäller på julfesten på jobbet imorgon. Har ingen chans till affär eller systemet imorgon. Så det blir inget i alkoholväg för mig, lika bra med tanke på allt man läser om jobb/firmafester som går snett. haha
Kan tyvärr inte lägga upp någon dagens då jag glömt kamera sladden somewhere..måste ligga på jobbet.

Natti på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0