Önskningar

Mår bra idag, har varit lite instabil angående illamående, men så går ju magsjuka över allt.
Sitter och myser med pepparkakor och ser över juklappsinköp som ska göras. Det börjar ta sig, jag vet nu nästan vad jag ska köpa till nära och kära..sen blir det ju alltid lite mer här och lite mer där mm...men all snack om lågkonjukturen får en faktiskt att bli lite betänksam.

 Igår hade jag en riktigt mysig slappa dag med D..yum. Gjorde ingenting speciellt bara njöt av att vara lediga och med varandra.

Får hela tiden frågan om vad jag önskar mig...svårt. Ogre som jag är brukar jag mest se fram emot maten, som nästan är half the fun med julen.
Ska knåpa ihop en lista om jag hinner.
Kamera, Laptop, prenumerationer, massage mm brukar ju exempelvis vara populära återkommande önskningar hos många.
Vad önskar ni er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0