Spets

Ett i-lands problem. Tidigt i våras köpte jag ett ursnyggt Spets fodral från Gina tricot. Det satt som smäck! Jag hann använda den 1 gång sen fick jag för mig och tvätta den. Bara det att jag aldrig lär mig att man ska vända kläderna ut och in. (Jag vet mami)  Total förstörd. Nu känns det lite då det plötsligt är super hett att ha spets. Jag fick den t.om för halva priset då det var sista i min storlek. Tog mig ca 2 veckor och slänga den kunde inte förmå mig göra det, den låg prydligt och glodde på mig från stolen. Shame.

image1


Gammal bild där jag bar kjol över spets klänningen., dåligt ljus var det också, men man ser lite.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad surt! Tror du inte det finns något liknande i butik nu eftersom, som du säger, det är hett med spets nu?

2008-08-11 @ 16:36:55
URL: http://annaas.devote.se
Postat av: Anna

sv: okej, vad synd, men det kanske kommer! hehe, så kan det vara! Sthlm och gotland är bra på olika sätt. sthlm för bra affärer och gröna lund osv och gotland för stränderna och omgivningen. Det skulle ha funnits ett ställe med mix av båda, där hade jag velat bo:)

2008-08-11 @ 20:29:41
URL: http://annaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0