Musical

                
                       
Igår var jag på Mamma mia musikalen i Globen me min mami. Det var väldigt trevligt (om man bortser från ett osmakligt par brevid som satt och var lite väl intima in public) och mami var glad. Hon fick biljetter i födelsedags present, och jag kunde inte hjälpa och sitta och sjunga med i Abba låtarna. Det var girls night out och jag kom hem lagom sent.

På mig hade jag lacktights,mina nya lovers från Din sko, Topp Acne, genomskinlig sak under ?, strumps från Lindex och Skinnjacka H&M.

Kommentarer
Postat av: Malin "MBJ" Bjurling

Dom där skorna är riktigt snygga :D

kram.

2008-08-18 @ 00:38:56
URL: http://bjurling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0