Mode hit taxi dit

Hade sovmorgon idag som var välbehövd, jag har lyckats lägga alla mina dubbelpass och lång dagar på samma vecka och alla tiidiga mornar på en annan. Inte nådigt kan jag säga. Nedräkning bara en vecka snart till semester.
Börjar jobba om en timma och tänkte till dess hinna läsa lite ur nya Elle som damp ner i brevlådan. Jag lägger upp Ouitfit när jag kommer hem. Var ute och dansade lite igår också, det blev lite plockmat, gratis Rosé på någon invigning sen dansade jag iväg på ett annat ställe till 3. När jag och D skulle ta bussen hem så märkte vi (Isolerat värre) att dom bara går en gång i timman på vardagar. yey. Det blev mcdonalds och taxi hem.

Men lite bilder och så kommer senare när jag kommit hem.

Just det, fick hem mina snyggingar från Din sko igår. Snabbt och smidigt.

besos


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad ska du göra på semestern nu då?:)

2008-08-14 @ 16:18:01
URL: http://annaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0