Lite ledsen

Precis som jag kände på mig så blev det fel ändå, alla bilder från England försvann. Alla mina fina semester bilder, familj och vänner,outfits från den resan, borta. Det känns hårt. Och ladda över bilder från min kamera går fortfarande inte. Undrar om det inte var bättre som det var, med virus till trots. Då hade jag iallfall haft kvar mina bilder. Det är weirdo men det är just den mappen som är tom. D försökte trösta och sa att jag iallafall har bilderna och minnena i huvudet. 
Det konstiga är att jag raderade korten från kameran samtidigt som jag laddade över dom, något jag annars aldrig bruka att göra. Jag brukar radera dom efter hand även om det tar längre tid. Och då hade jag haft kvar dom i kameran nu.
Det var som om jag hade det på känn ändå. 
Nog var det bättre förr med vanlig kompakt kamera, du tog bilder, dom var kvar i rullen, framkallning och i dina händer. Ska lära mig och bränna ner allt på cd skivor så fort jag laddar över.
Någon kunnig hacker därute som kan trösta med att det går och få tillbaka?

Nog om den här skit datorn. Jag har semester om ca 2 veckor, ska bli så skönt.

Semester igen? Nej, den lyxen har jag inte utan jag hade bara 1 vecka när jag åkte till England . Så jag har tre kvar! Men till dess ska jag jobba som en galning. Den tanken får mig att gå ta ett glas vin nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0