Idag är ingen vanlig dag

För idag är min födelsedag! sjukt, haft så mycket på jobbet att jag glömde.
Men igår så tog min pojkvän ut mig på middag och vi gick till det supermysiga stället med god thai mat- Koh pangan på söder.
Idag vaknade jag upp till nygräddade våfflor som min fina syster C gjort åt mig. Jättegulligt, och snart ska vi iväg till Grönan. Jag har sagt att jag vill till grönan i 3 år snart, men det blir aldrig av och just idag så är det rätt så fint väder så det är meningen. Och jag fyller år hurra. Så vi ska vara precis som barn och njuta av sockervadd och åka karuseller, det finns inte bättre. Sen blir det middag med mina närmaste och tårta.


Några frågade vad jag önskar mig? Vad mer än en dag med sina kära, karuseller och god mat? Ok men skulle jag önska mig så skulle det vara en rosa fin cykel.


Ok en klassisk chanel väska och en resa till New York skulle inte sitta helt fel men om jag ska önska mig lite mer realistiskt så skull det vara en fin rosa ride som tog mig dit jag ville, det skulle vara hon och jag på vägarna. Som bästa vänner. Sen så önskar jag mig lite användbara saker som ett stort täcke till min säng, kuddar och missoni pläd.
Kanske ett fint namn halsband, A la Carrie? Böcker, film Voluspa...

Jag är en person som uppskattar allt, även det minsta och framför allt tanken. Det är roligast och bli överasskad och få något personligt och som man inte förväntat sig.
En själplockad bukett skulle göra min dag. Jag kräver inte mycket. Det bästa är att umgås. Och Pink ride, you will soon be mine in certain time.



Bild: M925

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis! hoppas du har en bra födelsedag :)

2008-08-19 @ 14:34:24
URL: http://saramarian.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar:

Tack så mycket :)

2008-08-20 @ 12:07:34
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Sassy

Grattis i efterskott!

Shit, vad jag har missat mycket på din blogg, men nu har jag som tur är hittat tillbaka!



haha, vad kul att körtjejerna hade såna klänningar, fransar är bra fint!

2008-09-05 @ 09:28:19
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0