Gröna hängen

'

Sitter och insuper första dan på ca två veckors ledighet. Semester äntligen! Annars? jag hade jättekul med mina bästa vänner som kom över och firade mig i torsdags. Jag lagade mat, häpna det blev faktiskt jättegott. Jag är ingen Gordon Ramsey i köket direkt. Tycker mer om att äta maten än laga den. Fick ett par jättefina örhängen från M. Köpta i Holland när hon var där för några veckor sen. Dom är Så jag. Och massa annat fint. Var lite nyvaken och butter när bilden togs men, visst är örhängerna fina?

Kommentarer
Postat av: Anonym

De klär dig!! Glad att du gillar dem! Bamsekram

2008-08-25 @ 11:40:28
Postat av: Sara

Shit fina ögon du har. Fett avundsjuk !

2008-09-09 @ 18:36:49
URL: http://summery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0