Stripes and hunger.


487000-96 487000-95
Halsduk och jacka från H&M, Tröja från Gina tricot, jeans från Monki och mina svarta converse.
Mitt fina nya Rosett diadem i håret, H&M barn.

Usch var magsjuk inatt, så idag är en väldigt seg dag. Det slog till mitt inatten. Har inte ätit något utom Blåbärsoppa och mer lär det inte bli idag. Sånt här är ju oftast bara några timmar sen är man bättre igen men jobbigt som fan för stunden. Ska försöka bli piggare inför ikväll. Ska se Bsb på Hovet me tjejerna. Mina gamla tonårsidoler, det ska bli kul o se dom! synd att inte Kevin är med, men han var iof aldrig min favvo. (Sorry M).

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hon som gjorde min design har en tävling på G där hon lottar ut en ny design. Allt du behöver göra är att skicka en kommentar och hålla tummarna. Kolla i min blogg och scrolla ner lite så hittar du dit!

2008-04-14 @ 17:24:55
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0