Oufit 080426

                           image235image236
Gårdagen avslutades på en Tapas bar med lite vitt till. Gud så gott, påminner mig om Barcelona, Jag har en syster som bor där numera. För att inte förvirra er mer så har jag en herrans massa kusiner och tre syskon. 2 systrar och en bror. Min syster C, som jag oftast nämner i bloggen och har grym sko samling bor här. Min sys J är hon som flyttat till Barca och lever livet och som jag saknar så mycket. Men Barca är ju bara ett flyg och ca 2,5 tim ifrån. Det är jättekul och åka och hälsa på när man har nån som kan stan så bra och kan guida en till alla bästa klubbar, pubar och butiker. Får se vad man hittar på ikväll, har lite och välja på.
Vad ska ni göra?

Idag hade jag på mig:
Håret i en knut på sidan med en blomma i, tee från Hm, design Anna Fredriksson, Kjol med hög midja Indiska, Lång kedja gåva, tygskor från Divided och min gamla skinnjacka och tritoni klocka.

Dom fina blom-broscherna från Glitter funkar även som hårspännen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

alSKAR din outfit dar !!!/hermanita

2010-02-12 @ 19:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0