Nu hann jag inte

Oj vad tiden går fort, men så är det när man har "viktiga" saker och göra. Nej men ibland så önskar jag att det gick fortare och ibland är det bara läskigt när tiden flyger iväg. Minns när man var lite och tyckte att en vecka kändes som ett år, iallafall om man hade blivit lovad något till helgen och det bara var måndag. Missade So you think you can dance gjorde ja också, vem åkte ut? Är helt såld på det programmet. Like it.
Slänga upp dagens blev det ju kanske lite sent för, gör det imorgon. Är glad över att en nära och kär person är på bättringsväg och att Diddan blev mami igår! Grattis grattis till det nya stjärnan i familjen. Hoppas på att hälsa på snart.
Nu ska jag gå lägga mig, är trött efter en lång dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0