Moln och Rosé


image201

Igår invigde jag och D vår första picknick för året, och vi valde den molnigaste och kyligaste dagen på hela veckan vilket var nice. Vi tog oss ut till slottet som jag rekomenderar alla som vill höra, oavsett om dom bor i mina hemtrakter eller inte. Vackert. Dum som jag är tog jag inga bilder på själva stället men det kommer nog många fler Rosé picknickar framöver så tillfälle kommer ges. Vi åt massa gott, och på betoning på massor, för ja vi är Ogers (you and me babe)
Åkte sen på Grillning hos min kusin och hans familj och åt lite till. Nog om mat nu här är mina nya chinosar som jag haft liggandes ett tag. Dom är från Hm och kostar 298 kr och sitter som ett smäck. 
Bortse från min nördiga gamla cardigan som jag slängde på mig i all hast och look at the chinos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0