Searching for Sugar Man

 
Hej!
Jag lever, och jag blev inte kvar i Berlin ha. Men min dator har krånglat och min photoshop funkar inte så det har varit lite irriterande och oinspirerande, men jag bloggar på iallafall! En söndag som denna så tänkte jag passa på att tipsa om en av de mest inspirerande, finaste och gripande dokumentärer jag sett. Har ni inte sett den så måste ni se Searching for Sugar Man! Jag visste ingenting om den innan vilket gjorde det ännu bättre. Otrolig historia och grym musik. Se, Se!
 
 
Hello!
I'm alive and no, I didn't stay in Berlin lol. But my computer has not cooperated with me and my photoshop doesn't work so it's been really uninspiring. But, I thought I would blog away anyway! Being sunday and all I really wanna recommend a movie. See Searching for Sugar Man! It's one of the most moving, heartfelt and inspiring documentaries I've ever seen. Amazing story and music!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0