Viva la vida






Coldplay i Stadion i torsdags!! Wow vilken konsert. Det här är utan tvekan en av dom bästa konserter jag varit på, och jag har ändå varit på många. Så sjukt bra!! Publiken var PEPP och hela stadion lyfte under Viva la Vida. När 33.000 sjöng med i Fix you fick jag rysningar, det var mäktigt. Älskar den låten. Tusentals armband lyste upp stadion, det var konfettiregn, ljusspel mm och det kändes som att vara i underlandet och leklandet på samma gång. Det var ett enda stort happy place. Vi gick därifrån helt lyriska och jag är så glad över att äntligen fått se dom live!
 
 
/Coldplay in Stockholm stadium!! Wow. This must hands down be one of the best concerts I've been to, and I've been to many. We got bracelets that lighted up the sky and the audience sang along to every word. It felt as the whole Stadium lifted during Viva la Vida and I got chills when around 33.000 sang along to Fix you. It was like being in Wonderland and we were all in a happy place. We left with big smiles on our faces. Awesome!
 
 

Kommentarer
Postat av: Paxon

Grym!!! Att jag missade dem igeeen.:/

2012-09-01 @ 18:45:37
URL: http://paxon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0