Maison Martin Margiela for H&M

 
Som ni vet så släpptes H&M´s kollektion med Maison Martin Margiela idag. Jag har kikat på kollektionen men jag måste säga att det tyvärr var väldigt lite som föll mig i smaken. Jag tycker väldigt mycket om H&M´s design samarbeten och det är alltid lika spännande att se vem som blir näst. Den här kollektionen är snygg, välgjord och just spännande men det är väldigt lite som jag kan se mig själv bära, så det blev inte mycket köp för min del. Jag fastnade dock för dessa sneakers! Enkla och stilrena, så dom klickade jag hem, även en fantastisk paljett sak fick åka med i korgen. Annars tyckte jag även att accessoarerna var fina, speciellt väskorna.
 
 
/H&M launched their latest design collaboration today. I love their design collaborations and it's always interesting and exciting to see who the next designer will be. But I must it was not much that cought my eye with the MMM collection. It wasn't really my cup of tea, although i did find the collection very well done and interesting. I did however buy these sneakers, simple and classic just how I like it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0