Glad Lucia

Jag och min syster Jessica på Lucia, 6 och 4 år gamla
 
Älskar den här gamla bilden på mig och min syster Jess, blir så nostalgisk när jag ser den. Vi hade som tradition att lussa för mamma och pappa när vi var små. Vi fyra syskon brukade ha luciatåg hemma och var väldigt seriösa och övade och hade oss haha. Vi brukade släcka ner allt och sedan komma ner från övervåningen och sjunga. Jag har ju turen att ha det yrke jag har och jobba i skola där jag får se luciatåg varje år. Tycker det är så mysig stämning och idag gick hela skolan fackeltåg till kyrkan där de lite äldre eleverna höll i luciatåget.
Hoppas ni haft en fin dag!
 
 
/This is an old picture of me and my sister Jessica when we were around 4 and 6 years old.  I love this pic, makes me so nostalgic. We're dressed out as Lucia, a swedish tradition that always falls on the 13th of december every year.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0