Julmarknad

 
Har haft en fullspäckad helg med 30-års fest (mer om det i ett eget inlägg) julbak och så vår årliga tradition- julmarknad på Skansen! Jag och Cinthya mötte upp Kalle och Eda och sen gick vi runt i ett vintervitt Skansen. Vi letade efter god ost och åt världens dyraste våffla typ. Tänk att det bara är en vecka kvar till julafton! Ja, ni vet ju kanske vid det här laget att jul är min favorit högtid, älskar allt med julen- glöggen, bakningen, adventsfika, julklappsshopping, ljusen, stämningen, pyntet, filmerna förberedelserna, allt. Och i år kommer Carro m fam + Jaxs, Cristian och farbror att fira jul med oss :)
 
 
/Had a great weekend which consisted of a 30th birthday party (more about it in a later post), the annual christmas fair at Skansen and we did some more christmas baking. Can't believe it's only one week left until christmas! I think most of you already know that I love everything about christmas. Christmas is hands down my favorite holiday.

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh vad det ser härligt ut på julmarknaden.. Har under alla år tänkt att jag ska åka dit, men inte.. Till nästa år ska jag verkligen dit... Stor julkram tll dig...

2012-12-20 @ 05:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0