Rollercoaster

 
Jag älskar berg och dalbanor, helt klart bäst och roligast! Jag har ända sedan jag var liten älskat karuseller och åkte typ allt 20 gånger, sen blev jag konstigt nog medveten om höjden och ja, fegare ju äldre jag blev. Som när vi var på Disneyland förra året. Jag  hyperventilerade redan i kön haha men det var kul och jag åker ju alltid likt förbannat ändå. Men har märkt att ända sedan jag hoppade fallskärm förra året så har själva panik-feghet-rädslan släppt. Ok, jag åker fortfarande inte fritt fall och den här sjuka grejen på bilderna som Bojan och Cinthya sitter på som var ny på Liseberg. Den är precis som fritt fall fast två gånger värre och så är det den högsta attraktionen i Europa så ja, ni förstår. Där går min gräns haha. Men man ska aldrig säga aldrig. Jag och mina båda syrror åker allt (förutom FF i mitt fall då) och vi pratade och skojade om att det skulle vara lite av en dröm att få åka de största berg och dalbanorna som finns, bl.a. den i Colorado. Hur grymt skulle inte det vara?! Jag skulle säkert få en hjärtinfarkt innan vi ens gick på men allt för lyckorus och lite spänning ;).
 
 
/I loove rollercoasters! They are seriously the best and most fun. I have always loved amusement parks and gone on all rides but as I've gotten older i've gotten another awareness and well to be honest I've gotten more chicken. Like in Disneyland last year, I paniced and was hyperventilating standing in line but I was still excited tho. And in the end I did go on all rides! I've noticed however that ever since I Sky dived last year, the panic-chicken-fright feeling I had is gone and I'm back to being my brave self lol. We were in Liseberg and I only felt excitement mixed with that nervous happy rush you get. Ok so I didn't go on this sick thing my sister and her boyfriend are sitting on in the pictures. It's the tallest ride in Europe and insane. I draw a line there haha. But I will never say never. Rollecoasters are my thing though and me and my sisters share the same passion for them. We were talkin and joking about how awesome it would be to ride the biggest ones in the world, like the one in Colorado. I would probably shit myself before even getting on but everything for the excitement and euphoria in life right haha.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0