Just some time to celebrate


Förra söndagen så firade jag min födelsedag på Göteborg. Så himla mysigt ställe. Min familj kom dit och firade mig. Här är jag och tre av mina favoritmänniskor.
 
 
Jag åt Fisk och Skaldjursgryta. Den fick högsta betyg. Vi skålade i cava och drack vitt till maten!
 
 
Cinthya och Bojan var där.
 
 
Vi åt Creme Bruleé till efterrätt.
 
 
Jessica, jag och Cinthya <3
 
 
Vi njöt av den vackra utsikten
 

Sen tog vi en promenad
 
 
Och njöt av det vackra vädret
 
 
Drack Iskalla mojitos
 
 
Jag fick Pannkakstårta som C gjort! yum
 
 
Sen blev det dags för mig att bege mig ut till Sjöhistoriska museét för att se KENT. På väg dit så kom regnet och det spöregande verkligen. Det var tur att man hade ponchon i väskan. Vi blev ändå jätteblöta om fötterna.
 
 
Men stämningen var pepp och vi var glada ändå!
 
 
KENT
 
 
Sen slutade det regna och det blev en jättefin sensommar kväll
 
 
Konserten och min födelsedag avslutades med ett stort fyrverkeri!
 
Snipp snapp slut så var den här födelsedagen slut. Underbar dag och magisk kväll!
 
/My birthday in pictures. Amazing day with my loved ones!

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis i efterskott! Maten såg verkligen ljuvlig ut :)

2012-08-30 @ 15:36:41
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0