Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.













"It has that thing - the imagination, and the feeling of happy excitement - I knew when I was a kid."—Walt Disney

Dagen innan min födelsedag så åkte vi till Disneyland Paris! Ni som känner och har följ mig länge vet att jag älskar Disney. Jag är barnsligt förtjust i Disney. Så Disneyland var ett av de stora målen med min födelsedagsresa. Vädret var perfekt och en liten dröm gick i uppfyllelse. Jag var som barn på nytt första gången jag såg Slottet. De andra bara skrattade åt mig där jag stod och hoppade jämfota av lycka. För det var lycka. Och det bästa av allt var att få vara där med mina närmaste. Vi fick till och med min mamma att åka alla berg och dalbanor med oss. En dag fylld av glädje och skratt som jag alltid kommer att minnas.

/Those who know me knows Im a Disney nerd. I really love Disney so it was a dream come true to finally go to Disneyland the day before my birthday. I was happy like a kid and best of all, we got our mom to go on all the rides with us.


Kommentarer
Postat av: fifi

Åh, dit vill jag åka!

2011-09-03 @ 19:56:41
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0