The little black dress





Såhär såg jag ut på min dag då vi gick ut och åt födelsedagsmiddag i Paris!
Klänningen är köpt i butik i Paris, minns ej namnet tyvärr och skorna är ifrån Nelly. Jag invigde mina nya örhängen redan samma kväll och jag kände mig lite som Audrey Hepburn. Vi firade och skålade i champagne och vin och åt en riktigt god middag som bestod av bl.a anka och efteråt blev det självklart ostbricka. Osten är nästan det viktigaste haha. Sedan gick vi ut och utforskade latinska kvarteret (The latin Quarters) där det blev fest och dans.
 
 
/This is what i looked like when we went out for dinner on my birthday. I wore my new diamond earrings and this little black dress I bought in Paris. I felt a bit like Audrey Hepburn. We toasted in champagne, ate an amazing dinner and of course cheese! Cheese is almost the most important thing haha. After dinner we went out to dance and expolore the nightlife in The Latin quarters.
Trackback
RSS 2.0