TWD#2

Ni som följt mig länge vet vad jag känner för serien The walking dead. Det är ren (zombie) kärlek. Säsong 2 har överträffat och sista avsnittet nu senast gav mig rysningar. Nu är det juluppehåll till februari så ni kan ju tänka er vad jag längtar. Och när vi ändå pratar om serier, när kommer Mad Men säsong fem? Börjar få lite abstinens där med hehe.

 

/Those who have followed me for some time knows of my love for the Tv- serie The walking dead. I think it's brilliant and season two didn't disappoint me one bit. It was worth the long wait. I saw last episode before christmasbreak and it gave me chills. Can't wait until february when it's back again. It's zombie love right there haha. Speaking of tv series, when will Mad Men (season five) be back?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0