The seasons are changing and I feel myself changing with them

Screenshots från Australiensiska märket Loves nya kortfilm, The Harvest.

En av dom finaste video ad jag sett på länge.

 

 

Jag är hemma igen, det ligger kläder över hela min säng, tur att jag köpte en ny tvättkorg idag, min spotifylista spelar en salig blandning av Melissa Horn, Oskar Linnros, Kings of leon, Robyn, The Smiths och Empire of the sun. Jag ligger i min stora säng lite långt ut på högra kanten. Jag pratade med min mamma för en liten stund sedan, hon har fått feber och när min mamma blir sjuk vilket nästan är aldrig, så blir hon riktigt sjuk. Vill inte bli sjuk. Sitter och tänker på att det känns som att hösten är på väg, det drar kallare från den öppna glipan i mitt fönster och jag kurar ihop mig till en liten boll under mitt täcke. Tänker på all kärlek som kommer genomsyra morgondagen och blir alldeles varm. Nog känns det allt att hösten är på väg, det känns i luften.

 

Nu blir det tidig kväll för min del för imorgon ska jag på bröllop <3

Natti


Kommentarer
Postat av: anna

Vilka härliga bilder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0