Lucia

             
                   Ph: Cherryblossomgirl, Ester K

Jag minns förr när man var yngre och sjöng Lucia sånger. Det var hur mys som helst, samtidigt så var det ett stress moment med ljus, kläder, sång som skulle sitta, föräldrar som skulle komma och titta och folk som svimmade av värmen. Men lucia är fint och jag tycker väldigt mycket om sångerna som sjungs. Vackert och nu vet man att snart är det jul. 
Idag blir det lucia-fika sen ska jag skriva färdigt min tenta.
Jag har inte varit bästa bloggaren det här halvåret känner jag, men det har varit en omställning och plugga och jobba samtidigt. Så nästa år hoppas jag på bättre! Tack ni fina som följer mig och tycker om det jag skriver <3 Jag har medvetet inte lagt upp många outfits bilder senaste tiden tyvärr, dels för att jag inte hunnit med men mest för att jag faktiskt är så trött på min gamla kamera. Det blir inte så bra. Så nu hoppas jag på att tomten bidrar med lite pengar så jag kan köpa mig en ny. Ja, önska får man ju alltid. Ska även lägga upp en liten önske lista jag knåpat ihop, men nu är det plugg och pepparkakor.

Hoppas ni har en fin Lucia och tredje advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0