Höst

Har känt mig riktigt low dom här dagarna. Nu har alla jippon liksom lagt sig, festerna är över, födelsedagar förbi, semester long gone. Turkiet come back.
Allt är bara mörker och regn. Hösten är vacker och mysig, och inbjuder till många härliga film kvällar och middagar med vänner och pojkvännen. Tända ljus, naturen i vackra färger och snygga skor...men fortfarande.  jag inta låta bli att känna viss vemodighet när mörkret faller på och det blir kallare i luften.

Det blir väl många bra böcker och massa bio framöver. Närmare vinter brukar jag (nästan) vägra clubbing. Stå frysa aset av mig i för lite kläder 5 på morgonen och vänta nattbuss liksom. Cant do taxi jämt, (om jag hade råd javisst) Jag går i ide och festar/myser för det mesta hemma. För att sedan blomma ut framåt våren. Men men vad vet jag, vad vet ni. Spontanitet är det bästa.

Vad gör ni för att muntra upp er när sommaren är förbi och vardagen är tillbaka?

Kommentarer
Postat av: sassy

Jag saknar verkligen solen och vill inte inse att det börjar bli höst, det känns så sorgligt på nåt sätt...





Du är utmanad!

2008-09-10 @ 21:59:33
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0