Klippt

Här sitter jag nu, lite stressad men glad och i nyklippt hår dessutom. Min frissa frågade lite försiktigt om hon fick lägga i en inpackning, brukar inte ingå annars i den vanliga tvättproceduren. "Jag tror att du skulle behöva det lite". haha Ja, så jävligt var mitt hår. Nej då, men det blev en rejäl kapning. Det är fortfarande långt men friskt, och mitt hår växer så himla snabbt så för mig gör det inget om hon tar 5-6 cm.

Jag har fint, blankt hår, riktigt shiny så det lägger sig slickat mot huvudet, det är väldigt platt och min eviga fight är alltid volym. Så jag brukar mestadels låta bli att borsta det. Har ni tips på bra volym spray?

Galet, mina outfits bilder från senaste dagarna verkar ha försvunnit från kameran.
Jag som redan varit dålig på mina- kläder fronten på sistone, det lovas bättring.
Nu ska jag blogga färdigt snart och springa ut till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0