Flowerypots and vest thursdays


               H&M, Gina tricot, Wedins och Lindex.

Brände mig när jag skulle dricka Chailatte idag, nu känner jag ingen smak på det jag äter.
Nee jag gick Inte barbent idag (crazy?! ), det här kortet togs strax före strumps och utgång.
Syrran min tog med sig halva garderoben när hon åkte iväg över några dagar för att hälsa på en kompis som pluggar i Ungern.
Min andra sys Jess som bor i Barcelona ringde precis och berättade att hon blivit uppgraderad på jobbet. Finfina nyheter. Det kräver en skål på en Torsdag.
Deet, Saknar dig och grattis till jobbet!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att du gillar min blogg :D Hoppas damen får en bra helg!!!

2008-11-27 @ 21:35:27
URL: http://sofuckt.blogg.se/
Postat av: Sassy

Vad fint med den söta, skira klänningen till den varma jackan!

2008-11-29 @ 12:47:57
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej kara sys!1langtar att fa traffa dig saknar dig!jag komemr snart tillsvedala:)un beso hermana quierida

2008-12-01 @ 15:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0