Hemma igen

Hemma i Sverige igen och jag är jätte trött. Sov tre timmar ungefär innan jag var tvungen att packa iväg mig till flygplatsen.
Lämnade underbara Barcelona och min Underbara Jessica. Saknar henne redan, hade sjukt kul och roligare blev det eftersom det blev så spontant alltihop. Överraska syrran var ju det roligaste.
Planerar redan nästa resa, längtar. Man blir lätt kär i Barcelona, ja mycket tjat det varit om Barca men mark my words, när du väl varit där en gång så är du fast. Livet, människorna, festerna, sena nätter, sangria, tapas, gryning, skratten och shoppingen ekar länge efter du kommit hem. Men det var skönt att komma hem till D med, saknat den ogern.
Snart babe du o jag 17 maj.

Ska slötitta på tv nu och äta wienerbröd.

te extraño Deet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0