publishme

Jag har precis fått min blogg flyttad till publishme, för det första så tycker jag att den är sämre. Man kan inte längre bläddra in på mina bilder arkivet direkt från bild ikonen, om ni förstår vad jag menar. Sen så är den tråkigare och inga nya funktioner blev det. Min fråga då, kan man inte logga in på blogg.se längre när man blivit flyttad? Vart ser man nybloggat och mest aktiva? 
Någon som vet?
Eloge för snabbt mailsvar från blogg.se kundservice, men deras svar var något kryptisk, ungefär som det handlade om ett topphemlig stämplat militärdokument eller nåt. Allt jag ville ha svar på var dessa simpla frågor.
Nu måste jag skynda mig, det blir soft hemma kväll med vin, snacks och film. Jag har bara inte bestämt mig hos vem.
Ogre vi m å s t e skaffa bil, det här går ju inte. Får ta det där satans körkortet snart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0