D+V

image295

Le Rouge

Idag är ingen vanlig dag, utan min och D:s dag. I dah har jag och Oger varit tillsammans i 2 år, och vi är fortfarande lika kära. Vi träffades hemma hosmig genom gemensamma vänner och idag är jag så glad att han klev innanför min dörr. Jag fastnade direkt och det var kärlek vid första ögonkastet, man kan nog inte säga något förrän det händer en själv. Jag kan fortfarande inte beskriva det mer än att det kändes rätt och inga ord eller förklaringar behövdes. Det var bara Där. 2 år, ibland känns det längre ibland kortare för vi har gått igenom mycket under dessa 2 år. Så ikväll blir det Middag ute och mys. Det det blir Le Rouge i Gamla stan. Jag har ingen feber idag och känner mig piggare har ont i halsen bara men det sak samma.

 

 


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Grattis på eran dag!
=)

2008-05-17 @ 14:04:51
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0