Chai chai

Åt den godaste bageln och drack min favorit Chailatte till på Espresso House. Det blev min lunch idag, upptäckte att jag tappat min digitalkamera + halsband, fick panik och började förbanna mig själv. Jag kan vara rätt tankspridd och inte veta var jag lägger grejer ibland, men en kamera, igen dessutom. Jag hällde ut hela väskans innehåll inne på Cafeét och fattade liksom inte var och hur jag lämnat sakerna. Men så grävde jag och upptäckte ett hål, inte så litet om kameran fick plats och där låg både kameran, halsbandet och pengar. Wiho, kände mig precis som Carrie när hon trodde att hon tappat sitt Carrie halsband men det låg i ett hål i väskan. Ja förutom att jag trodde att jag inte bara tappat ett litet halsband utan en kamera också. Fikade lite med D innan han var tvungen att jobba, gick runt lite på H&M, såg att Urban outfitters rear Rosebuds, (passa på) och fina hjärtsolglasögon.
Kommer hem och föräldrar på middag, min kära mamma ska rengöra spisen medan det står en tupperware på den, märker inte att hon kommer åt att tända spisen. Tupperware smälter och nu luktar det plast i hela lägenheten. Det är farligt att andas in det så nu kommer vi sitta på balkongen ett bra tag. ja vad ska man göra, tar med mig en filt och bra bok ut. 
fresh air here i come.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0