Up and away

Jag har märkt att det inte går så bra att redigera bilder när man är ledig. Blir liksom att man gör tusen andra saker. Tanken var att jag skulle lägga upp lite om min fina jul, maskeraden mm. Men nu hann jag inte med det, för just nu är jag på väg till arlanda med destination Berlin!! Japp det blir Nyår och födelsedagsfirande i Berlin. Är så pepp, älskar Berlin och vi stannar i en hel vecka :) har känt mig lite låg dom här senaste dagarna så det ska bli skönt att komma bort lite. Hoppas att ni får en bra nyårskväll vad ni än väljer att göra. Vet inte om jag kommer få tillfälle till att blogga där borta men om inte så hörs vi om ca en vecka och då lovar jag massa bilder. Ta hand om er! ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0