Versace for H&M

 

Jag har tittat igenom Versces kollektion för H&M men tyvärr var det inget som föll mig i smaken. Jag hittade dock två klänningar som jag gillade i rätt skaplig prisklass. Speciellt den svarta, snygga men enkla festklänningen! Får jag tag i en så är det bra men det är inget jag kommer jaga eller köa för. Överkastet var även det lite fint tycker jag. Är det något ni kommer att köa för?

 

/Was scrolling by Versaces collection for H&M, but got a bit disappointed. It's not really my cup of tea but I did find two dresses that I liked. Specially the black, elegant but still simple partydress! If I get hold on one it's all good but It's nothing I will stress over or stand in line for. Will you queue up for the launch the 17 th?

 


Kommentarer
Postat av: Sandra

såg inte heller nåt som passade min smak

2011-11-18 @ 18:16:59
URL: http://damii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0