Among stars


I fredags så firade jag min födelsedag (sent) i efterskott igen. Jag smet ju som ni vet iväg till Paris på min dag så jag gjorde en liten bjudning här hemma bara för min närmsta. Middagen blev hel lyckad! Vi hade sjukt kul med långbord, ballonger, såpbubblor och en massa prat och skratt. Nu har jag firat ordentligt woo! Älskar även den Shabby chic- inspirerade tårtan jag beställde med färska hallon, vaniljkräm och en massa grädde i.
-Tack och en massa Kärlek till er-<3

/I "ran", as you know, away too Paris for my birthday. So I threw a belated Birthdayparty at my house last friday. It was a small dinnerparty for my close and loved ones. The party was a total success! We had an awesome time and I loved the Shabby-Chic inspired cake i ordered with Raspberry, vanilla and cream. yum.

Kommentarer
Postat av: fifi

Vilket fint kalas!

Och har jag gratulerat dig? Jag minns inte, så jag säger grattis!



kram

2011-11-03 @ 08:23:54
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Alexandra Kjellman

Härliga bilder och grattis i efterskott! =)

2011-11-03 @ 15:56:46
URL: http://alexandrakjellman.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0