Mamas and tapas

     

Äter på mamas and tapas med min pappa och syrror!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gott med tapas! :) Vart ligger den restaurangen ?



Jo jag tycker som du.



Jag tycker själv att tatueringar kan vara väldigt fint , och för mig en typ av konst och ett sätt att uttrycka känslor och få styrka etc . För mig iallafall , nu har jag bara en liten men vill gör en till :) En meningsfull som betyder någonting för mig . en tatuering kan betyda så väldigt mycket . Men av egen smak så tycker jag mer om lite diskreta och , speciellt med en text . Tycker inte det är så snyggt med för mycket eller för stora tatueringar tex , eller nja , kan ju vara ! Ja svalorna är fina :) Jag glömde , skulle för länge sedan skicka iväg en liten kommentar till dig och berätta att jag gillade din blogg och jag brukar kika in här ibland . fina Bilder, inspiration och tips . Sånt som gör en lite gladare .



Vilket land kommer du ifrån ? :)

2011-11-14 @ 14:19:40
URL: http://vnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0