Afternoon tea

Förra lördagen så blev jag bjuden på Afternoon Tea på Grand Hotell av finaste Mia! Vi fick in rosa champagne, te, fyra sorters mackor, två sorters nybakade scones, bakelser, marmelader mm. Vi satt och åt och pratade i timmar. Det är det mysigaste jag har gjort på länge och dör vad gott allt var! Det vattnas i munnen bara jag tänker på det. Vi nästan rullade hem. Jag kan varmt rekommendera er att gå och äta där! Boka bord eller var ute i god tid för det är väldigt populärt och alltid knökfullt. Tack så mycket Mia!! <3


/Last saturday my bestie took me out for afternoon tea at Grand Hotel. We had pink champagne, freshbaked scones, four different kinds of sandwiches, marmelade, cream cheese, bakeries and pasteries etc. Yum. It was so good. We talked and ate for hours. It was really great and cosy and i can highly recommend it! Thank you so much sweets! We have too do it again. <3


Kommentarer
Postat av: fifi

Åh, vad mysigt!

2011-11-05 @ 20:55:46
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0