Skolaskolaskola


Tinus och Jottan in action i skolan idag.

 

Idag har jag bara känt mig allmänt seg eftersom mina allergi tabletter gör mig dåsig och trött. Skit allergi. Jag hatar den, mina ögon kliar och svullnar, jag har snuva och ont i halsen. Välkommen våren liksom men allt annat överväger ändå. alltid. Jag är en sommarmänniska och kan inte leva utan sol och ljus. Liten rolig grej som fastnade på minnet idag är när min lärare berättade om hur bra och hjälpsamt det är med mental träning, att jobba med målbilder, dvs. visualisera. Blev lite glad för där kände jag mig rätt :) (vet inte om ni minns inlägget: "tankspriddhet") för visst kan jag vara en virrpanna och tankriddheten själv men visualisera, det kan jag!

 

Ps. Tack för bilden "foto" Tina!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja det är toppen med inspirationsmapp! :)

2011-03-22 @ 21:08:18
URL: http://beautylifestyle.blogg.se/
Postat av: charlotte

Du är med på dagens outfit den 25/3!

http://spotlife.se/dagens-outfit

be dina läsare gilla din outfit. den som har flest röster i slutet av mars vinner något:)

2011-03-23 @ 12:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0