söndag

ph me


Jag har bara slappat idag. Gick upp sent, jobbade lite med jobbets hemsida och sen har jag bara myst runt i mina raggsockor och ätit våfflor. Utmärkt söndag om jag får säga det själv. Jag måste redigera lite bilder från igår så dom kommer upp imorrn eller så.

Idag vill jag skänka en tanke till svårt drabbade Japan. Fruktansvärt. Naturkatastrofer får en att inse hur liten och maktlös människan står inför naturens makter. Jag hjälper med det lilla jag kan och skänker pengar till läkare utan gränser och rädda barnen. Var med och hjälp du med!

Kommentarer
Postat av: fifi

Vilken fin bild!



Det är hemskt det som har hänt i Japan…Har en kompis som är där och han hade hört av sig igår, men sedan har vi inte hört något, han verkar dock inte vara i de mest drabbade delarna som tur är.

2011-03-13 @ 20:28:51
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0