15 saker ni inte visste om mig del 2.



15 saker ni inte vet om mig :) del 2:


1. Jag var kär i Michael Jackson när jag var 8 år

2. Jag och min kusin Diddan blev retade för att vi gillade att läsa så mycket som små, och fick då smeknamnen Tove Jansson och Astrid Lindgren av våra störiga småsyrror. Haha sjukt kul egentligen.

3. Jag älskar att sjunga högt i duschen eller när jag är ensam, helst till typ Neyo eller "boybands"

4. Jag tyckte att tandsställning var skitsnyggt när jag var tonåring och tjatade på min tandläkare om en. Fick aldrig någon :(

5. Jag har en 1,60 säng men sover/kurar ihop mig på bara ca 50 cm av min säng

6. Jag experimenterade mycket med olika stilar när jag gick i högstadiet, älskade att uttrycka mig genom kläder och ett tag bytte jag frisyr/stil varje dag beroende på vilket humör jag var på. Ena dagen var jag klädd preppy, en annan dag var jag street, en annan dag var trendig, poppig osv.

7. Har varit i slagsmål (första och enda gången i mitt liv) när jag var ca 13 år. Jag, syster + kusiner hade oturen att stöta på kickersbrudar när vi var på bio. Måste tillägga att det enbart var i självförsvar och att vi vann.

8. Jag är beroende av ost

9. Jag är en drömmare

10. Jag är halv chilenare och halv bolivian. Mina päron flyttade till Sverige under ljuva 70-talet.

11. Jag har tre syskon som jag står väldigt nära

12. Jag är nr 2 i syskonskaran och en typisk storasyster. Jag har alltid varit den lite halvjobbiga, "mammiga" typen som håller ihop familjen;)

13. Jag älskar att åka buss och bil, helst låånga sträckor. Älskar att bara sitta tyst för mig själv med lite musik eller   
en god bok. Bästa ställena att rensa tankarna och filosofera på.

14. När jag var 7-8 år så var en av höjdpunkterna i livet fredagar då Kalle Anka tidningen droppade ner i brevlådan.

15. När jag var 16-17 år så smet jag och mina kompisar in på rökiga Indie/pop/rock klubbar på stan och dansade   
till Bowie och The Cure hela natten.

Kommentarer
Postat av: fifi

Jag ville ha räls, men fick bara en tråkig tandställning att ha nattetid...

2011-06-02 @ 20:38:58
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Maharadja

Vilken fin bild!

2011-06-06 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0