Aussie



Måste tipsa om nya favoriter i badrummet. Jag såg den här nya(?) serien på Åhlens och fastnade direkt. De luktar himmelskt goda och det finns för exempelvis för torrt hår, färgat hår, långt, frissigt osv. Jag köpte mig en inpackning för färgat och lite trött hår och ett balsam. Serien innehåller bl.a australiensisk persika, queensland macadamia nötter, avocado olja, eucalyptus mm beroende på vilken du köper. Som sagt, dom luktar otroligt gott och jag hoppas att dom ger mitt hår en rejäl kur.

Kommentarer
Postat av: Maharadja

Jag köpte mig en Aussie inpackning för frissigt hår för 3-4 mån sen och jag är super nöjd! Det doftar himmelskt! Köpte t o m en till min mor i morsdags present! :-) Krams

2011-07-12 @ 15:41:39
Postat av: Tina

Tack för tipset, alltid kul att pröva någe nytt.. Hoppas du får en bra sommar, kram

2011-07-14 @ 07:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0