fireworks and red lips

Nyåret firade vi in på Le Rouge med en fantastisk femrätters middag, drinkar och champagne! Jag brukar aldrig ha höga förväntningar på nyår, det är liksom ingen big deal för mig. Det går inte att, som så många vill och önskar, att komprimera ner hela årets känslor, förväntningar, hopp och önskningar till en enda kväll. Då finns det bara risk för besvikelser och misstag.
För mig är det viktigaste att krama mina vänner och familj, kanske pussa på någon fin som får hjärtat att rusa vid tolvslaget och äta gott!

Själv åt jag världens godaste, drack goda drinkar, skålade, kramades, pussades och tittade på fyrverkerier vid gamla stan och sjöng med högt till happy new year. Sedan promenerade vi sakta genom stan tidigt på morgonen medan snön föll och människor var glada. Det var ett riktigt bra avslut på ett rätt så bra år. Tack 2010, Hej 2011.

Kommentarer
Postat av: Sari

Härliga bilder, och superfin klänning!

2011-01-03 @ 11:01:01
URL: http://reborn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0