Crappy photobooth pictures


Hej hej!

Klippte äntligen av mig allt slitet barr idag, det var verkligen torrt på längderna men nu är det fint igen. Blir alltid grymt nöjd hos Karro. Som ni kanske sett så har jag två färger i håret. Blivit så naturligt efter att jag färgat och bara låtit det växa ut. Jag har tyckt att det sett lite coolt och annorlunda ut, som en lång utväxt med skiftningar men nu har det blivit lite väl markant skillnad. Inte lika snyggt. Så imorrn är det tillbaka till Corinne & Friends för en toning över hela håret för att jämna ut det lite.

 

/I finally cut some of the birdsnest i had going on. Love when my hair is newcut, it feels so fresh. Don't know if you've noticed but I have two different colors in my hair right now. Haven't done anything special for that effect, came naturally as my hair grew and I had dyed hair. I kind of like it, it's different and cool.

 


Kommentarer
Postat av: sabina

oh ja, dermalogicas produkter är jättebra :) absolut värt att testa!

2011-01-06 @ 09:59:03
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0