Tankspridd

Ni skulle sett mig tidigare idag. Jag satt först i en timma och bara stirrade på datorn, sedan gick jag i två timmar igenom hela tentan i huvudet och kände mig sedan nöjd och klar, och det utan att ha skrivit ner ett ord. Ungefär samma sak som när jag planerar julklappsinköp åt vänner och familj och i sista stund kommer på att jag faktiskt inte köpt dom ännu, utan bara tänkt på att jag köpt dom. Det händer ibland att jag gör samma sak i vardagslivet. Jag kan t.e.x komma in i ett rum och säga hej eller något annat till den person (jag oftast känner) som är där. Men sen måste jag ändå fråga för säkerhetsskull ifall jag verkligen hälsade/sa något eller om jag bara tänkte på att jag hälsade. Så förlåt till mina vänner för ibland gör jag samma sak med sms. Jag svarar i tankarna och tar det för gjort men glömmer sedan att handgripligen knappa ner svaret och skicka. Om jag är tankspridd? Mega. Om jag tror på att visualisera? Yes. Haha. Ok det händer väl inte ofta men ibland. Så nu vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0