WOW pt 3














Jag vet inte hur jag ska summera den här helgen. Den var helt enkelt en av årets höjdpunkter. Jag har inte haft så här roligt på länge, jag tror jag skrattade mig igenom hela helgen.
Artisterna, Prince var mästerlig! Jag hade ett leende från öra till öra när han spelade. Det var stort att äntligen få se han live. När hela way out west sjöng med till Purple Rain så rös jag i hela kroppen. Andra stora höjdpunkter var Kanye west och Empire of the sun. Robyn levererade som alltid. Fleetfoxes var vackert. Efterfesterna var minst lika roliga som själva förfesterna/festivalen.
Jag var i götet i två intensiva dagar som mer känns som en vecka på ett bra sätt. Tack göteborg och vänner +(cousin Jaxs och Siri) Jag hade sjukt jäkla kul! Ses nästa år.

Ps. Lika bra att  en del bilder blev oskärpa och suddiga. För det var precis som på baksmällan, vi festade som rockstars och dagen efter var det "eh vad hände??" haha.


/To sum it all up. I had an awesome time at way out west with my friends! The bands were magic specially Prince, it was huge to finally see him live. Overall I think I laughed my way thrue this whole weekend. Long time since I had such a good time. Thank you so much Gothenburg and WOW!! I'll see you next year.

Kommentarer
Postat av: Paxon

Haha wow was tHe shit!!!

Tack själv mämi. Det här måste vi göra om:) sooon

2011-08-18 @ 20:28:22
URL: http://paxon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0