Paris

 

Vet ni vart jag ska imorgon?!! Jag har ju skrivit och drömt så länge om Paris att det nu var dags att åka dit. Jag har faktiskt lite resfeber just nu. Jag fyller år på fredag så jag bestämde mig helt enkelt för att unna mig Paris i födelsedagspresent. Så i april bokade vi allt och jag kommer att fira min födelsedag i ett av världens finaste städer. Det kan inte bli bättre, är så glad och förväntansfull <3

 

/Im leaving to Paris tomorrow to spend my 30th birthday there with my loved ones. Have always dreamed about Paris and now Im finally going! Im so happy and excited that i will celebrate my birthday in one of the most beautiful cities in the world!! Can't wait.


Kommentarer
Postat av: annirene

åh, inte ett dugg avundsjuk ! grattis i förskott, hoppas paris blir fantastiskt

2011-08-17 @ 00:52:13
URL: http://annireneR.devote.se
Postat av: a

så himla roligt!

2011-08-18 @ 15:58:14
URL: http://summercoco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0