The last couples of days

Torsdag.
Var jag och min mami på Yasuragi Hasseludden. Vi badade i varma källor, åt färsk frukt och en japansk trerätters. Underbart avkopplande! (Jag ser nästan lite japansk ut själv på bilden ;))





Fredag.
Så gick jag och lyssnade på självaste Dalai Lama på SH! Det var stort att få se och höra fredspristagaren och medmänskligheten irf. Han påminde mig dock mer om en klurig liten farbror än hans helighet själv. Men det var inspirerande att höra honom tala! Häftig känsla att vara så nära.



Efter mötet med Dalai lama så åkte jag, Mia och Paul till ikea och jag shoppade upp mig på lite saker och åt årets första mjukglass.


Lördag-söndag njöt jag av vårsolen. Vi gick på stan, shoppade, åt glass, solade, såg el classico och igår slog jag till och köpte mig en ny tv!

Kommentarer
Postat av: C

Men hallå, du glömmer ju berätta att jag kom hem och överraskade er!

2011-04-18 @ 23:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0