Jag idag

+ Jag älskar soliga krispiga höstdagar. jag blir så glad över er fina bloggläsare som följer mig. jag blir lycklig över alla kommentarer jag får. jag har verkligen haft en av dom bästa somrarna någonsin. jag älskar västkusten. jag älskar mina vänner. jag ska åka till Paris en dag. jag vill snart snart åka på en långresa. jag letar efter drömlägenheten. nytvättade lakan och god mat gör mig glad. ibland saknar jag att jag vara kär, fast ändå inte. Jag har fjärilar i magen. stora stickade halsdukar är sköna. musik är mitt liv. jag tycker väldigt mycket om mina nya acne skor. tända ljus, höstpromenader och skvaller över en chailatte med bästa vännen gör mig glad. Jag gillar att sjunga högt till mina favoritlåtar i duschen. jag trivs och mår bättre än på länge. ostbågar. jag gillar att drömma.

- Det är fint väder och jag måste skriva på en tenta. att jag jobbar 80% och pluggar 100%, slitigt.
Jag har stressutslag. Det ligger en hög med kläder på min säng. Att jag måste tvätta. lön på måndag. jag har fortfarande inte läst sista boken i harry potter serien. Jag hinner inte blogga lika mycket som jag önskar. Jag måste klippa mig.

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Ta till vara på plusen och försök att inte tänka på minusstrecket ;)

2010-09-25 @ 14:20:45
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Maharadja

Du är fantastisk du!! Så himla duktig och tapper!! You make me so pride!! Krams

2010-09-25 @ 17:37:16
Postat av: tina

Tänk såhär, när du gått ut skolan om drygt 1.5 år så tjänar du mer pengar så du kan gå ner lite i tid typ en dag i veckan och då kan du göra allt det där roliga som du inte hinner som att stryka tvätthögen tex. Kram

2010-09-27 @ 20:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0