filmjölk och frusna jordgubbar

Det känns som om livet snurrar för fort just nu. Ibland är det bra, när man vill glömma eller när man längtar till något. Men just nu känns det som om jag inte hinner med, jag längtar inte och jag har inget springa ifrån. Jag känner mig som rullbanden på ica en fredagkväll kl.19 dom bara rullar och rullar utan ett slut. Jag gillar mitt jobb, jag gillar att plugga, jag älskar det jag gör. Men just nu hinner jag inte med. Precis när jag tror att jag är ikapp och har gjort allt så kommer det bara mer och mer. Imorse var jag trött, min varma säng höll mig kvar men likt en sömnig nyvaken katt sträckte jag på mig och gick upp. Filmjölk och frusna jordgubbar, kall vind, ett leende på bussen och så började min onsdag.

Kommentarer
Postat av: Isa

sv, Åh vilken tur du har! Har letat efter den i evigheter! Säg till om du vill sälja den någon dag ;) :D KRAM!

2010-10-13 @ 21:47:58
URL: http://fashion-tourist.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0