15 saker ni inte visste om mig del 1.



15 saker ni inte vet om mig :) del 1:

1. Jag har svårt för att gå ner i rulltrappor, värre springa i dom. Det blir fel i min syn, jag ser dubbelt och börjar hyperventilera (det är som en liten fobi) jag kan nästan bli gråtfärdig om någon stressar mig, så jag går ett steg i taget som barn gör.

2. Jag äter bara det gula när jag äter ägg

3. Jag har pluggat drama och spelat teater sen jag var 8 år. Älskar att stå på scen, drömde i många år om att bli skådespelare eller få syssla med teater på ett eller annat sätt. Teaterapan och drömmaren i mig drömmer fortfarande.

4. Jag piercade tungan på min 16-årsdag (mot min mors förtvivlan) och hade den så sent som fram till i våras då jag efter ca 12 år tillslut tröttnade och tog ut den.

5. Jag har varit både "hiphopare" och indie/rock stilmässigt när jag var tonåring. Älskade min indie period och allt vad det innebar i musik, kläd och frisyrväg!

6. Jag är envis som en åsna

7. Jag har alltid vatten vid min säng när jag sover, jag vaknar och dricker minst en gång per natt.

8. Jag bodde utomlands i ca 2 år efter gymnasiet och bodde då i Spanien, Italien och Cypern.

9. Jag har jobbat som Show entertainer på Cypern, spontant infall. Sökte, gick på audition, reste och sjöng och dansade i 9 månader och fick ibland skriva autografer till små kids haha. Men det var ett riktigt slitjobb emellanåt.

10. Jag utbildar mig till lärare

11. Jag har spelat både fiol och piano som liten

12. Jag är sämst på att laga mat

13. Jag är sjukt driftig när det kommer till mycket men faktum är att jag även är extremt lat (är född lat, enligt min familj)

14. Jag tycker om att skriva och fick ofta beröm för mina texter när jag gick i skolan.   
ville bl.a bli författare när jag var yngre

15. Jag hatar spindlar och kackerlackor



Kommentarer
Postat av: fifi

Kul att få veta lite mer om dig!

2010-10-27 @ 21:39:27
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0