at least not for now

Ibland kan jag sakna den. känslan. pirret, värmen, hjärtslagen. Ibland känner jag att jag nästan glömt bort hur det kändes. Men ibland dyker den upp, i ett vackert leende och finaste sammetsbruna ögonen. Men för det mesta så känner jag mig nöjd. glad. Det är jag. jag när jag vill.

Med huvudet fullt av tankar så har jag har mest legat under min filt och tittat på svtplay och andra program. Det var ett tag sen jag hade tid att göra det och jag tittade även på kära criminal minds. Vad vore en torsdag och en vinter utan criminal minds.

Nu ska jag stänga ner alla tankar som far runt i huvudet och försöka sova. natti mina fina läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0